Saturday, July 25, 2009

RoBoTiK.. a.k.a RoBoFaRe 2009









First time n da last time..huhuhu..pasni no more chance nk msuk...pnglaman yg x pnah dpt..sgt sgt sgt la seronok..mne x nye dpt gi tmpt jauh..adeh!!!..umah sdiri gak kt sne..x de mknenye...nk ctew crita psl kt sne..dlm bas mmg best..mne x nye kne tazkirah ngan driver kepala batas...sabar je la...tp yg best dpt tngkap gamba org tdo..sian kt bdk2 robotik..hak asasi dicabuli...hhhuhu...paling best gamba irfan tdo...mmg style glew ..hahhaaha..tp mmg x diredhai oleh mereka...memory card rosak..ilang sume gmba...tu namenye wat jahat dibalas jahat..tp x pe...memori otak aku blh digunakn lg..igt ooo gmba tu walaupun x de yg real...sowie la korang!!!!!...smpi2 je rse cm artis.mne x nye...bpe juta kmera yg tngkap gmba kteorg..glemer hbis...bkn snang nk rse kn...mlm tu jugak ade design test...x guna..org lain syok rehat kteorg..pnat2 kne test...x pe...hikmah dpt jumpe bdk2 LENGGONG..my junior..da next day..competition..robot wat hal tp nasib baik la our hero AKI...dtg tlg..klu x mati x jln la robot tu..tp x la mnang..:p..mlm tu lepak ngan eddy bdk lenggong..dr kul 9.30 smpi kul 12..mcm2 kteorg ctew..wndu kt lenggong..diorg ade krisis ngan cikgu aku lak jd org tgh.besa la superhero..huhuh..boyz merbok ngan ina join da club..tp last2 tggl aku ngan eddy yg syok smbang psl lenggong.bngga glew bdk lenggong jd imam semyang jamak...hahahhha...da next day...kteorg smbg lg ctew tp kt psp..mmg best..ade mizan si tupai..yg plg comel.die tu trror programming glew..die tlg mrsm langkawi wat programming..akhirnya mnang gak mrsm langkawi...ntah ape2 mizan tngkap pix ngan aku..comel la de..zimi si bdk blur..blur nk mati bdk tuh..besa la penganut kitab veda...hahahah..tp blur2 pon ank engineer tu...huhuuhuh..spanjang smbang2 rupenye fara sangkut ngan eddy..hahahah..sian2 ko fara..mlm tu kteorg gi EYES ON MALAYSIA...edy n zimi join..tp diorg x naik..diorg smban ngan ali..ape erk diorg smbang???kteorg lak main lompat2 dlm kabel tu.nasib x runtuh..nie idea ina la nih...jahat sngguh minah nie...hahhahh..ari last sume blk umah x blk mktb..sbbnye mrbok ade hal...aku blk mlke la..hehehehe...tp mg best kenangan kt sne...ali x abih2 ngumpat psl ustazah merbok..huuhuu...sian ko ali...arip la muke tnsion jew wat robot..aki x leh blah blh tido mse competition...x pham aku mamat nih...adi ngan nazman cool glew..redha jew kalah..razman x de komen ttg die..ghazali ngan irfan x abih2 nk pangkah aku...n lastly zharif die lnsung x de prsaan..muke selenge..huhuhhhh..mir ngan farah syok ngan robot x jd diorg..umi kiteorg gosipkan ngan ......huhhhuh sowie umi..aku ngan ina plg susah nk bngun...klu aku x bangun ina x nk bangun..sian umi yg gerak..thanxx umi...ape2 pon aku still wndu suasana kt sne...knangan itu akan disimpan selamanya.thanxx aki byk tlg kteorg sbb mostly robot tu ko yg wat kn..yg lain tlg bg idea pon aku nk ucapkn thanxx...syg korang sume...
kat atas tu la robot aku