Saturday, July 25, 2009

H1N1??

Adakah btol itu selsema pig???
oh no!!!
MRSM Merbok ditutup sbb pnyakit tu
cm x caye
tp tu lah realiti
spe lg yg bwk virus tu
x mkn pig pon leh kne
pig sngguh keturunan ko

sume org gi wat medical check up
risau kot2 terkena
aku pon wat gak
tp nnt ari senin
takot!!
mntx2 la x kne
aku sumpah gak keturunan pig nie
bg idong jd lg beso
padan muke!!!!!!!!!!!
geram btol...

dh la thn nie nk SPM
mcm2 bala yg smpi
sian kt merbok
tp x pe
dugaan buatkan kte jd kuat
kesian gak kt pengetua
pening pale pikir psl merbok
smoge merbok x kn kne ape2 dah
aminn....

thanxx kt :
ira shamon fatin iday alia wanie iqie kakak teah
dan sume yg jge aku mlm tu
syg gak korang kt aku
aku dh sihat
thanxx sgt sbb caring
bngga ade kwn cm korang
to ira
lain kali jgn share sudu ngan aku
kan dh kne sakit tekak cm aku
hhuhhu
AKU SYG KORANG SUME!!